Stockholm Stockholm

Hej Stockholm!
Igår kväll rullade vi in. Installerade oss på hotellet, somnade med tv'n på och vaknade tidigt efter härligt natts sömn!

När klockan slagit 8.40 hade vi hunnit använda hotellets gym alla fyra, och tränat 45 minuter! Frukosten var intagen och vid nio hamnade vi poolen. Eller ja, de andra tre hamnade i poolen. Jag håller mig på land i en härlig solsäng. Det var ju på TOK för kallt för en badkruka som mig! Till och med Johan tyckte det va lite kyligt i vattnet. Så nej, då badar jag inte :-)
Men här är det varmt och gott och barnen är supernöjda! Då är jag nöjd.



Nu ska vi ta oss an fredagspulsen i stan!! Det ser vi fram emot! Jag är lite shoppingsugen! Det tycker jag man får vara när vårkänslorna spritter i kroppen och solen skiner från en klarblå himmel! Underbart. Jag fullkomligt älskar't !!!

Ha en fin dag! Ge nån en extra kram ❤️
/M



- Posted using BlogPress from my iPhone

Kommentarer