Vår, sol, helg och stjärna!!

Alltså denna dagen! Och gårdagen! Nu ÄR det bannemej vår ☀️ vi tar vara på varenda solstråle!

Påskprommis på skolan igår! Vi glömde ju av att man fick klä ut sig! Tur vi bara har 900 meter till skolan 😂 sjalett, förkläde, hatt, läppstift och en svart eye-duster till fräknar så blev fröken glad 😍








Efter skolan njöt vi allt vi kunde ute på altanen! Detta kan jag lätt vänja mig vid!

Jag och maken körde ett pass på gymmet, barnen lekte! Efter det vankades fredagsmiddag och ett par glas gott. Jag firade faktiskt min första guldstjärna ⭐️ en för vart tredje kilo jag tappat och efter tre veckor passerade jag med råge faktist! -4,2 kg!

Hade först inte tänkt att skriva något om den resan alls, men nu är det gjort. Det är min resa. Den tar den tid den tar, men nu är jag peppad! Tränar, äter bra och lagom och njuter nån gång där emellan! Ja, jag lever helt enkelt!!! Mår hur bra som helst!

Idag har vi njutit av sol igen! Studsmatta, cykel och fotboll! Lunch hos mormor och morfar där barnen sedan fick hänga medan jag brände av ett pass på gymmet! Sedan prepp hela em. För mitt födelsedagskalas imorgon 💖
















Idag tog vi första fikan på altanen för i år! Kaffet smakade ljuvligt!

Nu har vi göttat ner oss i soffan och inväntar gladiatorerna! Det enda som saknas nu är käre maken 💖

Have a nice nite peeps
/M

Kommentarer