Fredagsfeeling med minus och frissan!

Hey!
FREDAG! Alltså kan man älska någon dag mer än fredag? Jag kan inte det i alla fall. Vaknade upp till sol, hann bli mulet innan jag kom till jobbet, men sedan sprack det upp lite mer igen. En skur kom också! Nu är det verkligen Aprilväder. Tur det är Maj på söndag :)

Jag är GLAD! -0,8 kg på vågen, totalt 7,1 kg på 8 veckor! Jag är SÅ stolt över mig själv. Jag klarar detta! Den där tian som jag väntar på känns inte sååååå långt borta längre! Och vet ni, jag blir inte ledsen om det går 'sämre' en vecka här och där, troligtvis förstår jag varför! Det är skallande på nu och tidigare när jag försökt tappa några kilon :) Jag har blivit Så besviken vid minsta lilla motgång, och tillslut är det besvikelsen som blivit mitt fall. Men inte nu. Inte denna gången!





Idag vann jag två flaskor vin på vinlotteriet på jobbet också :) Vilken fredag! Fattar ni?! ;)
Nu ska jag sätta mig i klippstolen, det är min tur!

Vi hörs!
Ha en fin Valborgshelg!

/Mariah

Kommentarer