Går för andra stjärnan!

Ibland känner jag mig SÅ produktiv! Både på jobbet, hemma och vad gäller träningen. Just nu är jag nog inne i ett ganska gött flow vad gäller alla dessa tre ting. Ja ok, kanske borde jag varit lite mer produktiv i köket hemma, haha, men var sak har ju sin tid heter det.
Igår fick tvättstugan sig lite kärlek. Det hade den faktiskt längtat efter. Och ikväll kanske det blir köket? Lillstrumpans Gympakidz blev inställt på grund av renovering i hallen, så istället för att skjutsa och hämta henne där, får det bli andra planer. Jag hade ju dock tänkt träna en timma medans hon tränade, får se om de är sugna på att hänga med till barnrummet en runda så det blir gjort ändå.

Alice fullkomligt älskar sin Gympakidz. Det är en salig blandning mellan gymnastik, dans och lite yoga. Nu är de i slutspurten och övar inför kommande två (!) uppvisningar! Det ser vi fram emot. Nya kläder än inköpta och ligger hemma och bara väntar :)

En yogapose. På ett hotell. EN tidig morgon,.I Stockholm.

Själv satsar jag på min andra stjärna. Jag kämpar på och tror fortfarande detta är min grej. Fredagar är min vägdag. SÅ på fredag morgon är det dags. Jag tycker denna veckan har gått oerhört lätt och bra. Jag är mätt mest hela tiden och jag har tränat på ordentligt. Nu är det lite ont om tid i veckoslutet då maken är bortrest men lite hemmaövningar gör susen när jag inte hinner ta mig till gymmet.
Jag har haft den där jobbigt tjejiga veckan nu och har känt mig uppblåst, men idag känns det så mycket bättre. Och vågen ska inte påverkas denna veckan av det, det gjorde den förra veckan, därav stilleståndet. SÅ nu hoppas jag på ett minus. Det får vara STORT. Gärna ett JÄTTESTORT minus, men även ett litet går bra :) Faktiskt. Jag är glad för det lilla och det jag har intalat mig är att det FÅR ta tid. Jag har inget bråttom alls. Jag mår bra, jag äter bra och jag tränar bra och det jag tycker är roligt. Så jag har faktiskt kul längs vägen.

Igår kväll innan jag somnade fick jag ett LÅNGT sms från min älskade Johan. Det ni ser på bilden är bara en bråkdel :) Jag älskar långa sms och jag älskar Johan :)

Visst blir man glad?!

Ha nu en fortsatt fin kväll, det ska vi ha. Jag och mina två gryn!
/M

Ps. Håll tummarna för fredag morgon! Jag behöver alla tummar jag kan få!!!


Kommentarer