Snabbare än blixten!

Alltså en vecka går ju så enormt fort. Är det inte både på gott och ont? När man längtar efter något speciellt (som man oftast gör!) så är det ju jättebra när tiden går lite extra fort :) Jag har SÅ mycket jag längtar till. Men jag försöker samtidigt hinna med att njuta under tiden, lite så där njuta av varje dag. Både när man har speciella, lite extra roliga saker som händer, och samtidigt försöka njuta av en helt vanlig måndag. Eller hur? Var sak har sin tid.

Förra helgen var vi i Rydaskogen. William och Johan och Williams kompis cyklade, jag och Alice promenerade. Lunch och fika blev det i solen på en bänk. Ljuvligt. Sen vankades det releaseparty på gymmet för alla LesMillspass. Så himla kul och Johan satte den!
Onsdagen efter sedan så körde han hela passet, 60 minuter (releasen va 30 min). HUR KUL SOM HELST. Denna releasen är SÅ bra. Musiken är grymt bra! Jobbigt, tungt, många halvor, många pulsar, många repetitioner. Jag mår riktigt gött efter ett 60-minuterspass :)

Veckan och senaste helgen har präglats av jobb, omslag i väder, bilvård, shopping, lite mer jobb, myskväll och reseträff. Ja, vi måste kika på nytt resealternativ då vår resa till Turkiet i september blir inställd. Så nu står vi lite på ruta ett. Önska oss lycka till!

Här kommer ett litet bildspel av senaste veckan! Nu har vi kickat igång en ny vecka, med förhoppningsvis lite vårtemperaturer, mycket sol, träning och härlig energi!!!!

Min lilloppa älskar skogen! Älskar!!!


Klättrar i träd :)

Tre laddade grabbar!

De två finaste killarna jag vet <3 td="">

Booooom! Maglåten avslutar release 97!

Ibland får Johan extra stöd när han övar för en ny release!

Rätt trevligt att mötas av denna fina texten på gymmet. Det är ju sant!

Vinlotteri-fredag på jobbet!!

Finbesök på jobbet!

Mellanmål av något högre klass :)



Kommentarer