Vinci, Vinprovning = + ?





Mellanlandning hemma för ombyte och piff. Nu ska vi dra iväg till Borås tro det eller ej :)
Vi ska iväg med bästisar! Middag för 4 på Vinci först. Första gången för mig då jag aldrig käkat där innan. Ska bli trevlig och gott!
Sedan ska vi njuta av vinprovning. "Amarone och liknande viner" på Allégatan i Borås. Vi kommer ha en ljuvlig eftermiddag och kväll. Ni vet en sån där tisdag som ingen annan :)


Vinci i Borås! Höga förväntningar.


Ska bli oerhört intressant och gott att testa lite goda viner!

Detta är en av födelsedagspresenterna som jag fick av Johan när jag fyllde år! Så himla mysigt.
Jag lär återkomma med hur det var och hur det SMAKADE!

Risken är att vågen inte visar minus på fredag efter denna helgen som varit och efter kvällen, men vet du, det var det värt! LÄTT i så fall!

See ya!
/Mariah

Kommentarer