Finbesök!

Hej hopp!
Redan torsdag. jag hinner knappt med :) Det har varit en körig vecka men på ett BRA sätt! Mycket på jobbet och jag ÄLSKAR det! Jag älskar när jag får bekänna färg. Jag tror jag jobbar som allra best under lite press. Lite lagom. När det gäller att leverera.
Har haft hand om cirka 80 personer de sista tre dagarna nu, vilket innebär ett antal företagspresentationer, rundvandringar, visningar, provsmakning och tjöt! Men det är SÅ kul. Och vet ni, jag gör det SÅ bra! JA! Jag är GRYM på det jag gör! Jag hissar mig själv och är inte rädd för att säga det. Jag tror det märkt att jag gillar det jag gör också :)

Idag hade jag förmånen att ha mina kära föräldrar här på besök tillsammans med sitt gäng från Levene! Kanske var jag lite extra nervös innan? Jag trodde inte det, men det var jag nog. Det blev ju liksom lite av ett prov. Det var ju första gången de 'på riktigt' fick se vad jag gör på mitt jobb egentligen, mer än bara kränga cider! Jag tror jag blev godkänd :) Jag har kul och det hade nog de också!

Idag kändes det mer ljummet på eftermiddagen än vad det gjort de sista dagarna. Det bådar gott för William fotbollsmatch han har ikväll. Hemma. Vi ska cykla in till Torsvallen nu jag och Alice. Det ska bli mysigt. Imorgon ska det regna sägs det, då åker vi på shopping istället! Sen ska det bli bättre väder igen, i alla fall lite varmare igen, lite så där lagom. Det längtar jag efter.

Ha en fin torsdagskväll, det kommer jag ha!

Och PS. Håll tummarna för min invägning imorgon, det känns inte så bra konstigt nog denna veckan :( Det känns som att kroppen inte är med på tåget, så jag blir överlycklig för ett plus/minus NOLL imorgon! Det är mitt mål!

/Mariah


Dagens besökare :)


Kommentarer