Långhelg utan dess like :)

Alltså vad jag ÄLSKAR Sverige just nu. Vädret, solen, vännerna, maten, rosévinet, lugnet, trädgårdsfixet, långledighet, pyssel och mys. Det är ju SÅ bra!
Jag drog igång långhelgen med en sammankomst med mina härliga kollegor på Sivans Ost! Vilket litet smultronställe det är ute i Baljered vid Oljeberget! Så ljuvligt. Och ostarna!!!! Och Sivan! Vilket välkomnande vi fick, och vilken historia vi fick höra! Så fantastiskt!

Alltså bilderna kan ju tala lite för sig själva!
Vi är så gött gäng på jobbet och jag har SÅ kul ihop med mina kollegor! Det är värt så mycket! Alla bjuder liksom till och ger så mycket energi! Det behövs ju lite extra energi emellanåt och alla är bra på sitt sätt!






Underbart berättande av Sivan! Vilket krut!!!

Den ena osten var godare än den andra!
Helgen hade ju precis börjat med besöket hos Sivan! Tack alla härliga kollegor för en ljuvligt ljummen och god kväll!
Resten av helgen bestod av Mösseberg, Tyskland, häng med min bästis, trädgårdsfix, sol, svensexa, mer Sivans, Mäjens glass och mycket annat! Mer om det snart :)

Ha nu en fin måndag! Det ska jag ha, i kvällssolen <3 p="">/Mariah

Kommentarer