En kärleksförklaring utan dess like!

Min minsta, hon har SÅ mycket känslor i den där lilla kroppen så jag svimmar! Det underbar med henne är att hon vill dela med sig av allt! Det märker vi i form av kärleksbrev, lappar, teckningar, sång, kramar och pussar! Vi fullkomligt älskar det. Att den lilla, på egen hand kan sätta ord på känslor, det är fint det :)

Kärlek på ett papper <3 td="">


Ja, alltså om ni tycker det är svårläst så kommer en översättning här:
"Mamma och pappa. Jag kommer aldrig glömma er för att jag älskar dig mamma och pappa. Mina känslor om er är att jag älskar dej mamma och pappa" <3 p="">
Alltså hade inte era hjärtan också voltat av glädje??? Det gjorde våra!!!!! Tänk om barnen visste hur mycket känslor och kärlek vi har för dem!!!!!!

Denna veckan har varit knasig! Lite sjukdom hos mig och hos barnen, men trots allt har det varit en bra vecka, det kunde varit värre. Två hemmadagar blev det för mig. Det är inte ofta jag är sjuk, alltså verkligen inte. Jag kan inte minnas sist! En dag räcker, sedan blir jag ju lätt rastlös alltså!!! Men nu är vi på banan igen och snart ska vi iväg och fira vår kära vän som fyllt år :)
Jag jobbade tidigt på jobbet idag, så jag skulle kunna sluta vid lunch för att hinna med det bom sig bör innan vi ska trampa iväg på kalas.
Barnen ska mormor och morfar få njuta av ikväll. Alltså vilken tur vi har, både vi och barnen, att de finns och att vill mysa med barnen! De hjälper oss SÅ mycket! Både när vi ber om det och när vi inte ber om det!!! Hur ska vi kunna 'betala tillbaka' det?! :)
Ibland försöker vi, sist blev det ett dygn på Falkenbergs Strandbad och imorgon blir det en champagnefrukost för två på Nordpolen! Det är ju Jordgubbens dag! Många bäckar små :)

Idag är det ju förresten fredag, och det innebär vägdag! Gissa om jag blev glad imorse, när vågen visade -1,1 kg!!!!! Helt galet! Det var länge sedan jag gjorde ett stort minus på över ett kilo. Det var precis i början för kanske 13-14 veckor sedan! Hurra! 11,4 kg lättare är jag nu sedan i mars. Ingen är gladare än jag :) Kläder är ju roligt igen!

Fick alltså flytta över 11!!! pärlor idag :) Jippie!!!!!

Lite roligare med kläder! Storlekarna blir mindre och jag trivs :)

Kommentarer