Nedräkning

Alltså hur nära semestern kan det bli? Nu är det 1 1½ dag kvar bara! det riktigt sprudlar i magen lite nu! Jag är så peppad av att få njuta av min familj och mina fina vänner på heltid i några veckor! Det är vardagslyx för mig det! Johan har en extra vecka kvar innan han börjar sin semester, men å andra sidan fick han ju vara lite ledig veckan efter midsommar, och då jobbade ju jag!

Denna vecka som hittills gått har jag spenderat rätt förkyld :( Trist men sant. Och hosta har smugit sig på också. Idag är bästa dagen sedan i söndags med hostan så det känns gott. Det är nu på bättringsvägen hoppas jag. Johan gött krasslig också, förkyld och ´lite ont i halsen så han kan inte ha sitt pass ikväll! Så synd. Nu hade jag ju ändå inte kunnat gå, men jag vet ju va kul han tycker det är. och nu med den nya releasen och allt! Men, men, han får satsa på nästa vecka istället. Så även jag.

Nu märker jag med den där vikten, att det är lite svårare att fokusera. Jag hade ju ett fint tapp i fredags på -1,1 kilo! Det är jag superglad för! Jag är bra liksom. Men ju närmare semestern jag kommer, desto mer slarvig blir kan. Inte så att jag inte tänker. Det gör jag. Hela tiden. Och jag fyller i det jag äter och jag överskrider inte, men valen blir inte alltid de rätta. Men det må väl vara hänt.
Än har jag inte fått något plus på vågen efter 17 veckor, och det vill jag ju inte ha på fredag heller! Nån gång kommer det ju komma, det vet jag. Det är jag säker på. Kroppen jobbar ju så :) Men, who knows? Inte jag i alla fall. Det bliver vad det bliver så att säga.

Igår ville barnen somna bredvid varandra. De tillfällena kommer inte särskilt ofta, så när de väl gör det, är det ingen av föräldrarna som säger emot :)

Btw. så spenderade jag och Johan XXXXXX antal timmar i Alice rum härom kvällen! Det vara bara SÅ stökigt (ja ni ser nedan) Så vi fick smått panik. Alice är en av de sämre på denna jord att städa, haha. Nu måste hon bli bättre. Nu är hon 7!!år. Vi kör mycket med den nu. Alice du är faktiskt 7 år nu. Hoppas det biter. Fint blev det efteråt i alla fall!

Hur fina är dom inte? <3 td="">

Rensning! Ljuset i tunneln var RÄTT långt bort.....

Resultatet är obeskrivligt!
Nu ska vi snart njuta av något gott på tallriken och något gott i glaset. Det är ju ändå onsdag idag. Och semester snart. Ha en fin kväll <3 p="">

Kommentarer